7 תשובות
אבל הוא כן קיים, במחשבות שלנו...
שואל השאלה:
חשוב לציין שאני בת 16 ואני לא התגברתי על זה שנתיים
חשוב לציין שאני בת 16 ואני לא התגברתי על זה שנתיים
אנונימית
תחשבי שאם זה היה בעולם שלנו, היה אסון!!
הבעיות שם זה לא כמו הבעיות אצלנו...
הבעיות שם זה לא כמו הבעיות אצלנו...
לא נורא את תתגברי על זה
(גם אני מתה על אווטאר)
(גם אני מתה על אווטאר)
דוד אירו ^
חחח וואי גם אני
ועוד יותר שאני לא כשפית.
אגב שלחי הודעה
ועוד יותר שאני לא כשפית.
אגב שלחי הודעה
אל תדאגי את תתגברי על זה.
באותו הנושא: