באיזה דפדפן אתם משתמשים בסטיפס? ומה אתם חושבים עליו?
גוגל כרום וגוגל אקספלור ממיקרוסופט(ראו תמונה בקישור המצורף) המודעים לכלנו. אני אישית אוהבת את גוגל כרום, מדובר בדפדפן מהיר, חזק והכי חשוב שומר פרטיות מוגנת וטובה. מה אתם חושבים על שני הדפדפנים? ובאיזה מהם אתם משתמשים? https://www.gadgety.co.il/128804/%D7%94%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%95-%D7%90%D7%AA-edge-%D7%94%D7%93%D7%A4%D7%93%D7%A4%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%98/