7 תשובות
לשלוח לו את הודעה
תשלחי לו הודעה
שלחי לו היי.תמיד עובד
שואל השאלה:
כן אבל אצלי זה יחסית מורכב
כן אבל אצלי זה יחסית מורכב
אנונימית
תנסי להיתקשר אליי תנתקי ורוב הסיכוי שהוא ישלח לך הודעה מה את רוצה מהחיים שלי
שולחת לו את. די עם האגו
את שולחת לו
תקשיבי גם אני במצב מורכב
אבל שולחים
אין ממש מה לעשות
עדיף שתעשי צעד
תקשיבי גם אני במצב מורכב
אבל שולחים
אין ממש מה לעשות
עדיף שתעשי צעד