4 תשובות
תעשה טעות אם תוריד את המשקפת. הראות הרבה יותר טובה עם משקפת מאשר בלי. מה גם שאין דרך להקל על צריבת המלח בעיניים. אתה לא יכול "למרוח חומר" על העיניים שלך. בדוק למה אתה לא מסתדר עם המשקפת, כלומר הגדר לעצמך מה לא נוח לך בה, ודבר עם המדריך ועם חניכים נוספים בקורס. מישהו בטוח יתן לך עצה טובה על איך לטפל באי נוחות. בשורה תחתונה - תישאר עם המשקפת.
שואל השאלה:
זה חלק מהקורס, חייבים להוריד את המשפט בכל לילה אחרת לא מקבלים את הרישון ציליה...
כשאני עשיתי קורס צלילה, ולא צרבו לי העיניים כשהורדתי את המשקפת. למה זה גורם לך לצריבה בעיניים?
איתן
עשיתי את הקורס ונכון שהריאות טובה יותר עם המשקפת אך תחשוב על זה כך: אם נגיד תאבד מסיבה כלשהי את משקפתך תוכל לראות טוב יותר ובלי לחץ אם כי אותי זה קצת בלבל והייתי צריכה לנשום לאט יוץר בקשר לצריבה לא צריך לדאוג מתרגלים אחרי כמה פעמים זה לא כזה נורא גם אני חששתי:9