5 תשובות
כל חיוך הוא חיוך טוב
כן? זה נראה חיוך רגיל
שואל השאלה:
אבל זה לא רגיל, הוא חורק כזה עם העיניים ועור הפנים שלו מתוח כזה
אנונימי
אני אוהבת חיוך, לא משנה איך הוא ניראה

ולגבי השאלה זה חיוך סבבה לגמרי
כן
אנונימי