8 תשובות
תבואו כמה ילדות תתלוננו עליו שהוא מטריד אותכם מינית או סתם מעניש אותנו בלי סיבה..
אין לך הרבה אופציות להיתנקם בה כי הכל זה פלילי
את יכולה להיתקשר בשעות קטנות של הלילה ולנתק ( (אבל זו הטרדה)
לפנצר לה את הגלגלים (זה עברה פלילית)
לא יודע מה עוד..
למרות שלא כדאי לך כי אולי את תלמדי איתה בשנה הבאה
את יכולה להיתקשר בשעות קטנות של הלילה ולנתק ( (אבל זו הטרדה)
לפנצר לה את הגלגלים (זה עברה פלילית)
לא יודע מה עוד..
למרות שלא כדאי לך כי אולי את תלמדי איתה בשנה הבאה
אין ממש טעם לנקום בה!
זאת מורה שלך. לא חברה שלך. אתן לא באותו מעמד שאת יכולה לצאת במסע נקמה אחריה.
אבל זה לא כל כך קשור..
אני חושבת שאת לא צריכה לעשות כלום!
אם היא הייתה בסדר כל השנה בסוף זה יפגע לה בפרצוף כמו בומרנג אם היא עשתה לך דווקא בכוונה.
עדיף שהיא תקבל את העונש שלה בזמן המתאים מלמעלה.
זאת מורה שלך. לא חברה שלך. אתן לא באותו מעמד שאת יכולה לצאת במסע נקמה אחריה.
אבל זה לא כל כך קשור..
אני חושבת שאת לא צריכה לעשות כלום!
אם היא הייתה בסדר כל השנה בסוף זה יפגע לה בפרצוף כמו בומרנג אם היא עשתה לך דווקא בכוונה.
עדיף שהיא תקבל את העונש שלה בזמן המתאים מלמעלה.
גם ליהייתה השנה כזאת מורה, היא כל הזמן הייתה עוקצת אותי והייתי מיד מחזירה לה, נראלך שאנישתוק? אם מחזירים הם מתייבשים וסותמים!
אם תנקמי בה זה לא יגרום לה להתחרט שלא להוריד אותך ל3 יחידות אלא להפך וגם זה לא יגרום לה להפסיק לעקוץ אותך ולהשפיל אותך אלא היא תנסה יותר ותרגיש שעכשיו יש לה באמת סיבה.
אז תתנהגי כמו בוגרת ותנסי להראות לה שאת תלמידה טובה ואת משתפרת במקום להצדיק אותה בכל מה שהיא עשתה לך..
אז תתנהגי כמו בוגרת ותנסי להראות לה שאת תלמידה טובה ואת משתפרת במקום להצדיק אותה בכל מה שהיא עשתה לך..
שואל השאלה:
אבל כל הבנות מפחדות ללכת איתי!: (
חוצמזה שהיא שנה הבאה כן מלמדת אותנו! בבקשה אני צריכה משהו אני לא יכולה לשבת בשקט
אבל כל הבנות מפחדות ללכת איתי!: (
חוצמזה שהיא שנה הבאה כן מלמדת אותנו! בבקשה אני צריכה משהו אני לא יכולה לשבת בשקט
אנונימי
על איזו השפלה מדובר? וברור שאת לא צריכה לנקום בה! את צריכה להתלונן עליה על מה שהיא עשתה לך. תגידי לאמא שלך שתקבע פגישה עם המנהלת ותדבר איתה... אם זה לא עובד בגלל שהמנהלת איתה ביחסים קרובים אפשר לפנות למפקחת או מישהי במחלקת חינוך בעיר שלך...
אם זאת השפלה רצינית אז תיפני למיסרד החינוך ותדווחי עלה..
זה מה שאני עשיתי והעיפו אותה!
דברי איתי אם תירצי עזרה..
זה מה שאני עשיתי והעיפו אותה!
דברי איתי אם תירצי עזרה..