4 תשובות
את לא חייבת לומר לה אם קשה לך...
בכל אופן תגידי שהתקבלת לבית ספר שמתאים לך יותר
שואל השאלה:
פשוט התקבלתי לבית ספר ממש טוב! וגם אני רוצה התחלה חדשה...
אבל הבעיה שאני דווקא כן אהבתי את המחנכת הזו
אנונימי
למה?
יש סיבה מיוחדת?
מה מלחיץ בזה?!
את יכולה גם לא להגיד לה..!
או שאת יכולה לבוא אליה להגיד לה אני עוברת בית ספר היא תשאל למה תגידי תסיבה נגיד עם מציקים לך אז תגידי מציקים לי וזהו תלכי ום דבר לא מלחיץ פה!