4 תשובות
שומעים מוזיקה, עושים משהו שמרגיע, עונים פה על שאלות
מתחילים לקחת את הדברים בפרופורציות.
כולנו חווים תקופות קשות ועצובות, מלאות בבכי וקשיים... אבל הכל בר שינוי בעולם הזה.
צריך להבין את המקור לעצב, מה קרה ולמה, ולהבין שזה לא סוף העולם.
להתחיל להעסיק את עצמך, בספורט שמחדיר אנרגיה טובה לגוף, ביציאות עם חברים ומשפחה שגורמים לקצת אושר.. העצב בסופו של דבר יתפוגג ויעלם ותהי במקום טוב יותר
שואל השאלה:
העצב הזה זה בגלל ה"חברים" שלי
אנונימית
מה הם עשו לך או לא עשו לך?