3 תשובות
אממ לאכול עם גבולות
כלומר לא לשבת מול טלוזיה כשאת אוכלת ולא מרוכזת באוכל ואז בא לך עוד ועוד ועוד
ואת לא שמה לב שאת עולה במישקל
כן, אבל רצוי לעשות 3 פעמים בשבוע פעילות גופנית של לפחות 45 דקות..
זה גם גם כיף ומרגישים טוב אחרי ספורט, אני ממליצה:)
כן אבל זה ייקח הרבה יותר זמן וזה לא ממש בריא