7 תשובות
כן אם את עייפה
...כן
אני בספק אם תצליחי להתעורר
שואל השאלה:
אוקיי חברהלך הלכתי לנמנם
אוקיי חברהלך הלכתי לנמנם
אנונימית
שימי שעון מעורר חופר ותרחיקי את הפלאפון
יותר אפקטיבי מבחינת ערניות (לאחר כך) לקחת תנומה של עד שעה
לכי על זה
באותו הנושא: