9 תשובות
זה ממש כיף זה עלה לי 60 הייתי לפני חודש!
50 ש"ח, ולא ;-)
עולה 60 ש"ח וזה הדבר הכי כיפי בעולם
זה לא מפחיד ולא שווה 50-60 ש"ח
הדבר הכי מטומטם שביזבזתי עליו את הכסף!
הדבר הכי מטומטם שביזבזתי עליו את הכסף!
זה אחד ההדברים וזה עולה 70 ניראלי לבן אדם עם וידיאו:o אני לא בטוחה
60 וזה ממש לא מפחיד
עליתי עליו ואם אני זוכרת נכון לאחד זה 50 ולזוג + וידיאו זה 250.
זה מפחיד כיף כזה.. כאילו זה גם כיף וגם מפחיד בו זמנית.
זה מפחיד כיף כזה.. כאילו זה גם כיף וגם מפחיד בו זמנית.
וואי ממש לא זה חוויה!
וזה עולה שניים ביחד 120, 150 בערך..
ואחד לבד זה 50, 60
וזה עולה שניים ביחד 120, 150 בערך..
ואחד לבד זה 50, 60
אנונימי
זה ממש לא מפחיד והוא עולה 50 שקל:) אני מכיר מישהי שמכירה את הבעלים של המתקן:)
באותו הנושא: