4 תשובות
בהגדרות
שואל השאלה:
זה הגדרות
זה הגדרות
אנונימית
באייפון האינסטגרם הוא באנגלית אין להם בעברית
חח קנית אייפון שונא תחברה הזאת רק בגלל השפה הם פשוט כופים עלייך להשתמש באנגלית לא רק באינסטגרם....
זבל של חברה אמן שיקרסו
זבל של חברה אמן שיקרסו
באותו הנושא: