7 תשובות
תלוי מה את.ה
כן סוגשל
אבל לדעתי לך לישון כבר עכשיו
אבל לדעתי לך לישון כבר עכשיו
בבוקר תהיה ממש עייף אבל תתרגל במהלך היום
אנונימית
לי יש כוח
לפעמים שיש בצפר ואני נרדמת מאוחר יש לי יותר כוח מימים שאני נרדמת בהם ב11
אבל תלוי בך
לפעמים שיש בצפר ואני נרדמת מאוחר יש לי יותר כוח מימים שאני נרדמת בהם ב11
אבל תלוי בך
כן אבל קצת, עדיך לישון יותר מוקדם( אבל הכי עדיף זה לקןם מאוחר חח)
תלוי
אם אתה רגיל לזה
אם אתה רגיל לזה
תלך לישון מוקדם יותר
באותו הנושא: