12 תשובות
אכן היו, היום הם כבר לא חברים שלי
מדי פעם, אבל רובם לא.
היו, כבר לא בקשר
לקחו לי מהמילקי
שואל השאלה:
תחושה של בודד בעולם
תחושה של בודד בעולם
לא נבגדתי אבל הם לא אמינים ואני לא בקשר איתם יותר
לגמרי מבינה אותך. אם תרצה לדבר על זה מוזמן לפנות אלי בפרטי(:
קרה לי, ואני לא בקשר איתם והכל בסדר מי צריך אותם
כן..
90% מהחיים שלי ככה
אם אתה צריך תמיכה/הזדהות מוזמן לשלוח הודעה
90% מהחיים שלי ככה
אם אתה צריך תמיכה/הזדהות מוזמן לשלוח הודעה
שואל השאלה:
הייתי שמח לדבר אין לי כח אני כבר מסנן פה אנשים
הייתי שמח לדבר אין לי כח אני כבר מסנן פה אנשים
מתי שתרגיש
גם אם פתאום עוד שנה מתחשק לך אתה מוזמן לול
קח את הזמן
גם אם פתאום עוד שנה מתחשק לך אתה מוזמן לול
קח את הזמן
חחח כולם למעט אחד, אין לי מושג איך אשרוד תשנה הבאה . ברצינות.
באותו הנושא: