5 תשובות
לדעתי סתם מיותר לעשות מועד ב
כן אם אין לך משהו אחר לעשות למה לא
לדעתי בכללי זה מיותר, אבל זאת שעה של בחינה וזה בקטנה אז תגשי
שואל השאלה:
איך מורכב בכלל הציון של אנגלית? כמה אחוזים מהבגרות מודיול e?
ניראלי 27%