9 תשובות
מחסום כתיבה = התמוטטות עצבים
כשכל הרעיונות הטובים באים לפני השינה ואז את אומרת "אני אכתוב את זה בבוקר" ובבוקר אין לך מושג מה רצית לכתוב
כשאת יושבת מול המחשב שלך או המחברת או וואטבר ופשוט בוהה בזה במשך 10 דקות ומנסה למצוא רעיונות לכתוב :')

שאת מתחילה סיפור ויש לך התחלה וסוף אבל אין אמצע;; (וזה למה אני כותבת רק oneshots)
כשאתה הורג דמויות והחיוך שלך מרושע כזה ויש לך ניצוץ מרושע בעיניים וצחוק של מדען משוגע ואז אתה קורא את זה, בוכה ומבין שעשית עבודה מעולה (רק אני ככה?)
^חח כנל אני הורגת דמויות כמעט בכל קטע ;;
-כשאני מכינה לעצמי רשימה של רעיונות בקצרה לכתיבה וכשאני קוראת אותה כמה זמן אחרי זה אין לי שמץ של מושג על מה אני מדברת. ('חלל הפוך?? מה זה אומר בכלל?!')
- כשאתה מסיים לכתוב אחרי אטרף של כתיבה ובטוח שהית גאון הפעם, ואז אתה קורא את מה שכתבת ורוצה לשרוף את הבושה
- כשאנשים שיודעים שאתה כותב רואים אותך כותב ומנסים לחטוף לך את זה ולקרוא למרות שזה סתם רשימת קניות או משהו מטופש
- הרגע הזה שרק אם אנשים מדברים על כתיבה מעורר בך רצון לכתוב שוב. (רק אני?)
shaharpie^ ממש משחקי הכס את עם להרוג דמויות
כרגע השוות אותי לסדרה ממש מצליחה אז תודה נראהלי
שזה יום שבת,את שומרת,ואין לך איך לשמור את כל ה*פאקינג דברים שעולים לך בראש ווטפ אביחדחבחלכצכלקלדלחגללדלדלסלס!!!!!!!!*