3 תשובות
פשוט אל תשלחי לה הודעה ואל תעשי כלום. אם היא תשלח לך הודעה תעני באיחור ותגידי ששכחת
לדעתי כדאי לך לקבוע כי אז זה יהפוך ממש לריב רציני אל תהיה הילדה הקטנה תהיה הילדה הבוגרת ולכי תקבעי איתה
זה מה שאני חושבת