6 תשובות
כותב
כותבים
כותב
נראה לי יושב וכותב
כי עד לא מזמן ביוטיוב זה היה מחשב וזה היה נורא ובסרטים זה דווקא טוב אז כנראה שזה בן אדם
שואל השאלה:
זה לא קשה??
אנונימית
אני באתר אנימה ויש שם כמה כאלה שמתרגמים את האנימות וזה יותר קשה כי הם צריכים להסתמך רק על הכתוביות באנגלית אבל הם אמרו שאחרי כמה זמן זה הופך לממש קל אבל זה כן מעצבן כי זה לוקח זמן