17 תשובות
לא
הכל בסרקסטיות כפרה
אנונימית
לא לאנשים זרים ולבת הזוג מאמי לפעמים
לאא
זרים לא
חברים כן
נשמה
הרגל ..ומותק לילדים ..גם הרגל
אנונימי
נשמה וכפרה כן אבל בצחוק
אנונימית
לא כפרה
חחח אפילו לאלה שאני מכיר ואוהב אני לא קורא ככה.
מאמי, זה ממש לא אני
לפעמים, לא תמיד.
אנונימי