התחברות
הרשמה
איך קוראים לילדה הזו שהייתה מעלה דברים אובדניים לאינסטגרם וכל הידיים שלה היו צלקות כי היא חתכה את עצמה?
11 ביולי 2018, 00:36
צלקות
2 תשובות
arbel55 נראה לי
מ
מני מקפיצה,אתה נהיה פוזל
arbel55
R
Rachel Green(:
באותו הנושא:
איך קוראים לאדם שכל הזמן חושב שמדברים עליו ומסתכלים עליו כל הזמן?
איך קוראים לסדרה הזאת שהייתה פעם בערוץ הילדים שכל בוקר הוא קם. שונה, פעם גיבור על פעם דרקון הוא ג'ינג'י כזה..?
איך קוראים לסדרה שהייתה בניקולדיאון שהיה מישהו וחבר שלו היה נחש??
איך קוראים לסדרת ילדים שהייתה מזמן בספרדית שאחת הדמויות קראו לה לונה?
דברים שהייתם מתלהבים מהם בילדות ונראה לכם ממש מטופש עכשיו
מישהו יודע איך קוראים לילד הערס עם החולצה הכתומה שהיה עכשיו באקס פקטור?
איך קוראים לסרט הזה שהייתה נערה שמתה בנשף סיום מהתחשמלות ואז היא ניסתה לגרום לילדה אחרת מהכיתה שלה להיות מקובלת בשביל לעבור לגן עדן?
לילדה אחת שהייתה איתי בכיתה שנה שעברה יש באינסטגרם סרטון שילדים אומרים לה ברכות והופעתי בסרטון..
איך קוראים לילדה הזאת המצחיקה מהאינסטה שמעלה סירטוניי מסיבת פיגמות מצחיקים ומתחפשת לחנונית?
איך קוראים לחברה שהייתה לג'סטין ביבר שעליה הוא כתב את השיר.love yourself?
ראיתי באינסטגרם דבר כזה שילדה מחזיקה ויוצא משם עשן בצבעים איך קוראים לדבר הזה?