7 תשובות
תותים!!! או בננות/תפוחים מלון
תפוח, בננה, תותים, אננס
קווי , תותים , אננס דברים ציבעוניים :)
שואל השאלה:
אבל תביאו פירות שבעונה הזאת!!^
זה העונה של התותים בכלל?! אנילאדעת אם זה העונה חחח
למען האמת העוגה הזאת לא טעימה בכלל עם פירות מניסיון. הכי טעים שאכלתי אותה זה עם תותים. אבל אנחנו לא בעונה אז או שתחפשי במקומות מיוחדים או שתשימי בננות(זה הכי טעים חוץ מתותים)
מנגו ענבים קיווי
תותים וענבים הכי טעים !!! מנסיון חחח