יש לי הפרעת קשב וריכוז וזה ממש מפריע לי בשיעורי נהיגה
ואני מתקרבת לטסט וזה הולך להיות מהטסטים החדשים והריכוז שלי לא מחזיק חצי שעה כשאני בלחץ ובטסט אני אהיה בלחץ אני לא לוקחת רטלין בחיים לא לקחתי אני מתמודדת עם זה בלי כלום תכלס ורק בגלל זה הנהיגה שלי לא מושלמת ואני ממש מפחדת לא לעבור מה לעשות??