3 תשובות
זה בסדר גם חברה שלי ככה היא לא יוזמת זה באופי היא אף פעם לא שואלת אם אני רוצה לקבוע אני צריכה לשאול אותה זה נורמלי..
לא, אל תפסיקי ליזום.
בשלב מסויים היא גם תתחיל, אולי היא מרגישה לא בנוח כרגע או מתביישת.
ובכללי, יש אנשים שפשוט לא יוזמים.
אולי היא מתביישת? תדברי איתה על העניין הזה