11 תשובות
זה תלוי. בהתחלה היינו כותבים משהו כמו 6 עמודים בשיעור ואפילו יותר, ולקראת האמצע-סוף קצת פחות. בסוף לא היינו חייבים לכתוב בכלל כי נתנו לנו את המצגות ..
עזבי מחברת
תשתמשי בקלסר זה יהיה לך יותר מסודר
ואם את משתמשת בקלסר תקני גם חוצצים כי יש מלא נושאים
היי את עושה קורס שנתי או בירושלים של שבוע?
אנונימית
כן
אף אחד לא ספר כמה עמודים כותבים ביום, זה לא משנה. תביאי דפדפת או מחברת
יש קורסי 60 מקוצרים במדא, אשמח ממש לדעת איפה את עושה, יעזור לי ממש!
אנונימית
שואל השאלה:
זה קורס של עשרה ימים שלומדים בו 60 שעות
זה לא סותר
הא לא קראתי נכון
מקווה שרלוונטי.
אצלי היו ימים שכתבתי מעל ל-33 עמודים, ביום אחד. אז כן, כותבים הרבה. תביאי מחברת חדשה.
כן. זה תלוי כל אחד זה שונה. אני הייתי כותבת כל דבר אז לקח לי איזה 2-3 עמודים ביום
את כתבת 60 שעות .-.
שואל השאלה:
קורס של 10 ימים