12 תשובות
מסכימה איתך. היא נראית ממש בוגרת לגילה
צודקת
איזו יפה היא
כן אני גם עוקבת אחריה
בתמונות שהיא בלי איפור רואים שהיא צעירה אבל שהיא מאופרת היא נראת בת 20 פלוס
בלי כל האיפור היא נראת בגילה, עם איפור מקצועי כזה ותמונות כאלה ברור שהיא תראה גדולה יותר.
בנות היום מתבגרות מהר
היא נראית בת 17
ועם איפור 19
ועם איפור 19
הייתי מאמין,היום חברות של אחותי(שהן עוד מעט 15)-נראות אפילו יותר מ20
אנונימי
כן. יש לה הרבה איפור. סך הכל ילדה רוסייה יפה עם איפור שנראת טוב בפנים. זהו
עם כול ההורמונים שדחופים בבשר בכל מקום איך לא
היא נראת יותר
באותו הנושא: