58 תשובות
לא. לחלוטין לא.
אולי תפעילי קצת תמוח?
מן הסתם שלא זה מסוכן

את היית נותנת לילדה שלך להפגש עם ערבים?
לא,זה לא יעבוד .
ErO
לא משנה עד כמה הוא חמוד ונחמד אלייך, אין לסמוך עליהם. מקווה בשבילך שיש לך דצת שכל לרדת מזה
את מכירה אותו
אז מה שהוא ערבי מוסלמי
אם את סומכת עליו אז כן
את בת 13 מה את יודעת אל תגרמי לה לעשות שטויות^
^אמרתי את הדעה שלי אל תערבי את הגיל שלי כתבתי שאם היא סומכת עליו זה כן אם הוא מפחדת מדיי שתדבר איתו או משהו כזה או שלא תלך
קחי גז פלפל לא מנסה
להישמע מכלילה או משו אבל לבטחונך
ולא כל ערבי מוסלמי הוא רע או שונא נשים או מכה אותם
תלוי באיזה אזור הם גרים.. יש אזורים מסוכנים ויש כאלה שלא.
תלוי במלא פרטים שלא אמרת.. אני לפניי שבועיים הייתי בבית של ההורים(מוסלמי) בפעם הראשונה(לא ידעתי שאני הולכת לפגוש אותם) אם את רוצה לדבר בכייף
ממליץ לא ללכת.
שואל השאלה:
הם גרים במקום של ערבים, לא זוכרת את השם.
אנחנו יחד חודש
אני סומכת עליו,
אבל גם מפחדת, דחיתי את הפגישה הזאת הרבה.
והוא כבר התעצבן ואמר לי לבוא איתו אז לא נעים לי לבטל כי הוא יכעס עלי
אנונימית
בת כמה את?
מכירה אותו רק חודש? זה לא הרבה בכלל.
את יכולה גם לדחות את זה יותר, עד שתכירי אותו יותר לעומק..
שואל השאלה:
17
אנונימית
מה את רצינית? למה לך להכיר את ההורים שלו אחרי חודש? אל תלכי
שואלת השאלה תיפרדו וזהו זה לא מתאים גם אם הוא נחמד מאוד אבל בסוף מאחורי כול פרצוף מתנהגים רע ואם הלחיץ אותך אז סימן שזה נכון הוא בן אדם רע כי הלחיץ אותך לפגוש את ההורים שלו דחוף וגם כתבת שישאירו את הבית לבד לשניכם וזה כבר סימן לא טוב
אל תלכי!
ותנתקי איתו קשר דחוף
אנונימית
תבקשי ממנו להיפגש היום או מחר באיזה מקום ציבורי ותסיימי את זה איתו
וגם בול עבר חודש מה הורים עכשיו?
אני בכללי מלכתחילה לא הייתי יוצרת עם ערבי אבל זאץ כבר בחירה שלך רק תיזהרי ועדיף לך לא ללכת לשכונה של ערבים
אנונימית
ככה, אם הוא רוצה שתפגשי את ההורים כנראה שהוא רציני לגבייך, אחריי שתיפגשי את ההורים(אם ההורים, בעיקר האמא, יאהבו אותך) את צריכה כבר לחשוב הרבה יותר רחוק ולחשוב על זה הרבה יותר לעומק מסתם לצאת עם מישהו, זה לא יהיה כמו שתצאי עם מישהו מאצלנו, את תהיי ממש מחויבת לו, שייכת לו, הרי את הופכת להיות חלק מהמשפחה מבחינתם אם את אצלהם, הוא ירגיש יותר בנוח לאמר לך מה לעשות ואיך להתנהג, ככה בכל אופן היה אצלי.. אני קטנה ממך בשנה, ברגע שהגעתי לבית שלו(אפילו לא ידעתי שאני הולכת לבית שלו, לפגוש את המשפחה) באותו הרגע, הרגשתי שייכת, כולם אהבו אותי, מדברים איתך תכלס ולא סתם דיבורי סרק, האמא שואלת אותך שאלות על הבן שלה, ועל העתיד, ולי האמא שלו ביום הראשון שפגשה אותי כבר הזמינה אותי לבוא לחתונה שיש להם במשפחה, את ממש נכנסת לקשר הזה, ואין לך עכשיו את מה שהיה לך לפני שאת יכולה לחשוב ופעם להיות איתו פעם להתרחק, את ממש בתוך זה. תחשבי.
^^^^%מה את נורמלית מה את יוצאת עם ערבי?
הכל טוב ויפה בהתחלה אבל אף אחד לא מבטיח לך שזה יהיה ככה אחרי שתהיה שלו זה יותר מידיי סיכונים, אני ממליצה לך לא לפגוש אותו יותר ולנתק קשר
אנונימית
אותו סיפור עם כל הבנות שיוצאות עם מוסלמים, הם בהתחלה הגבר של חייך, ואחרי זה עושים לך את הגיהינום. את לא צריכה לצאת עם ערבי, עם פאקינג ערבי!
אל תלכי
אל תלכי!
ערבים מסוכנים.
ממש לא בעיקר בגלל התקופה הלחוצה
ממש לא
גם אם הוא נחמד אליך עכשיו
בקרוב הוא ירגיש בנוח להרביץ לך
כי הם חושבים שהם יכולים להחליט על הבחורה
ובלי שום קשר זה ממש מסוכן
ממליץ לך לראות את הסרטון הזה, הוא יראה לך עד כמה מסוכן לצאת עם ערבי
לי נשמע שהוא הולך להראות לך את החדר שלו ולא את ההורים.
יש כבר מספיק סיפורים על בנות שיצאו עם ערבים אל תקחי סיכון על עצמך כי בשנייה אחת את יכולה להרוס את החיים שלך, יש מספקים גברים בעולם שאת יכולה לאהוב.
לא אחותי אל תלכי
אנונימית
נפגשת איתו לפניכן?
אנונימית
טוב זה לא קשטר לזה שהוא ערבי לדעתי אבל זה תלוי בת כמה את, בן כמה הוא, האם אתם ביחד ואם כן כמה זמן
גם אם הוא לא היה ערבי אני יושבת שהכוונות שלו דיי ברורות
אז פשוט תחליטי אם את מוכנה
*גם להורים שלך צריכה להיות דעה בנוגע לזה דברי איתם אולי הם יעזרו לך
אתם פשוט גזענים
אם את סומכת עליו תלכי..
אבל אני כן חושבת שתראי את הסביבה שהוא גר בה ותראי שהכל בסדר
אנונימית
אני לא זוכר איך קוראים לזה אבל יש ארגון בדיוק בגלל זה הוא מזמין אותך להורים לפעמיים גם זה נגמר בסדר לפעמיים לא... ואז אתם מתחתנים ואכלת אותה ראיתי סרטונים ערבים הרביצו לה והילדים שלה היו בצד והיו רואים איך אמא שלהם חוטפת מכות ודברים כאלה אין שום סיכוי שהקשר יוביל לטוב תפרדי ממנו את לא מבינה כמה כדאי לך
לא ללכת ולהפרד
לא כדאי לך לקחת סיכון
כשהוא אומר "הם ילכו והבית יהיה רק לשנינו" הוא מתכוון לסקס
בבקשה אני מתחנן אליך תנתקי איתו קשר אני יודע מה עובר לך בראש לי זה לא יקרה אין סיכוי אבל הוא כזה חמוד זה הכול הצגה תחשבי רגע ראית בטח סרטים וסדרות את יודעת כמה זמן לוקח ליצר סרט שנה סדרות שנים השחקנים שם משחקים אותה שמחים מאושרים מאוהבים את באמת חושב שקשה לו לשחק אותה כאילו הוא אוהב אותך?אני אומר לך זה בולשיט אל תעשי את זה תגמרי את זה כאן ועכשיו הקשר לא יגיע לשום מקום בבקשה אני רואה את הסרטון ובא לי לבכות בבקשה אל תעשי את זה תחשבי על זה מליון מקרים קרו אף פעם לא הוביל לטוב
snoozing את חושבת שזה גזענות זה להשתמש בשכל אני לא גזען אני דווקא רוצה שלום אני בהתנחלויות את לא יודעת כמה פעמיים חשבתי איזה כיף זה אם הייתי יכול לשבת איתם בכפר לעשן נרגילה ולשתות איתם כוס קפה אני רוצה שלום אבל זה לא שלום זה עבודה בעיניים זה לא שאני מדבר משנאה אל ערבים אני מדבר מדברים ששמעתי וראיתי לא שמעתי על מקרה אחד שבת התחתנה עם ערבי וזה נגמר בטוב אין פה גזענות אין פה שנאה זה המצב
קחי מספר של יד לאחים את יכולה להתקשר כול הזמן(עדיף לא שבת הם דתיים) הם יגידו לך הכול על מה שיקרה באמת אחרי שתתחתנו או אפילו אם תלכי לפגישה
1800-620-640
ועוד משהו אני משתף לך קישור של הדף שלהם ותראי מה הקוראן (התורה שלהם)
אומר על נשים ועל יחס שצריך לתת להם אם הם לא ''ממושמעות''
http://www.yadleachim.co.il/?categoryid=306
תקשיבי בהיגיון תעשי את השיקול הנכון רדי מזה קיימים מלא אופציות זה סתם זוגיות מיותרות עם המון תסבוכות עשי לעצמך טובה תעשי את הבחירה הפשוטה ורדי מזה באמת לטובתך אתה מודעת למה שיכול לקרות מקשר כזה את מודעת לכל הדברים שמסביב ובגם בקשר עצמו?
שואל השאלה:
וואי תודה, דיברתי איתו העברתי את העניין של לא להיפגש וגם נפרדתי ממנו,
הוא התעצבן ממש וקילל הרבה הבנתי שזה לא היה אמיתי!
תודה רבה, מודה לכם ככ!!!
אנונימית
וואי שמחה שעשית את זה.
אין על מה באמת :)
אנונימית
וואי מזל... תקשיבי ניצלת
אני לא מגזימה, החיים שלך היו הולכים ישירות לפח אם היית איתו...
כל הכבוד חיים זה היה ידוע גם בגלל שסיפרת אך זה בדיוק ומה הוא אומר זה היה ברור. שתביני - התרבות הזאת היא סופר אלימה - הם אנשים באופן כללי מאוד אלימים. אלימות זה כמו חלק מההוויה שלהם עדיף שתחסכי לעצמך להבא באופן כללי למה שתרצי להיות חלק מתרבות כזאת מה באמת טוב בה שזה בכלל כדאי ?

כל הכבוד לך
מעולה.
שואל השאלה:
"חריף אש"
לא יודעת למה לא נשמע לך אמין, אבל כן קראתי את מה שכתבתם לי, וראיתי סירטונים ביוטיוב שמספרים על מה שהם עשו/עושים.
הזמנתי אותו עוד לפני לבית שלי ואמרתי לו שזה לא מתאים לי והכל.
לא יודעת למה לא נשמע לך אמין , אבל בסדר
תודה על העזרה(:
אנונימית
הכל בסדר זה אפשרי שזה בדיוק קרה עכשיו הכל ושזה אמיתי ואני גאה בך לעשות את הבחירה הנכונה מההיגיון זה באמת הרבה פעמים דבר שמצריך כוח ועדיין טוב שעשית את החקירה והבנת על מה מדובר אוהבים אותך אחות יקרה
שואל השאלה:
תודה רבה, עם היה נשאר לי פרח הייתי מביאה לך!!
תודה ואוהבת בחזרה(: מאחלת לכם רק טוב תודה תודה תודה❤!
אנונימית
מאיזה סיבה נפרדת ממנו בגלל מה שאנשים אמרו לך פה
כן - תקראי טוב
היא הקשיבה לדברים שאמרנו - שקלה אותם - ראתה סירטונים וחקרה את הנושא והבינה שיש משהו בדברים שאנחנו אומרים
שואל השאלה:
קראתי, וראיתי סירטונים של בנות שקרה להן מה שקרה להם בגלל שיצאו עם ערבים.
ואני ממש לא רוצה שזה יקרה לי.
מי היה יודע מה היה קורא עם הייתי הולכת איתו?
ומה שהאנשים אמרו לי פה רק הציל את החיים שלי.
אנונימית
וואוו, אני כלכך שמח שעשית את הבחירה הנכונה, שתזכי לגבר טוב אוהב ויהודי! כל הכבוד לך
כן
אמיתי עשית את המחקר ראית סירטונים והגעת לתשובה ההגיונית ונפרדת ממנו??
אנונימי
שואל השאלה:
כן, למה שלא אפרד?
אנונימית
אני בעדך פשוט יש לפעמים בנות שיגידו מה שנרצה לשמוע בשביל להימנע מויכוח אפילו שזה בסך הכל באינטרנט אבל אם עשית את זה אני גאה בך מאוד
אנונימי