51 תשובות
אני אעריך
לא מגיבה, שתתלבש איך שהיא אוהבת.
לא אכפת לי
אני מאוד מעריכה נשים צנועות,אבל כאלה שמגזימות אני פחות אוהבת
אני לא חושבת שאתייחס לזה כל כך
בלבוש לא מעניין אותי
אם באופי היא צנועה אני ממש אעריך
שמעו באמת שלדעתי אישה צנועה זה הרבה הרבה הרבה יותר יפה מאישה שהולכת חשוף
הערכה
מה אני אגיד? "יש פה אישה צנועה"
לא אחשוב כלום
. .
שואל השאלה:
אז למה לנו קשה להיות צנועות? כי חשוף זה יותר מושך ?? ממש לא זה ימשך רק את הבנים שלא אכפת להם ממך באמת והם רוצים רק לזיים אותך או משהו בסגנון. גבר אמיתי ירצה אשה שמורה ששומרת על הגוף שלה רק בשבילו.
מה זה "גבר אמיתי ירצה אישה ששומרת על הגוף שלה רק בשבילו", סליחה? אז אם אני לא בתולה או מתלבשת טיפה חשוף אז הגבר שיהיה איתי הוא לא גבר אמיתי? מצטערת אבל גם לי יש דחפים מיניים ורצונות משלי. אני פשוט שונאת שאומרים כאלו משפטים בחיי
שואל השאלה:
לא . מאמי את בת 15 זה די מסובך שתביני כי מי שאת מכירה בגיל הזה זה נוער זה לא גבר .... וכן הגבר שישמר עלייך לא יתן לך לצאת עם חזיות מהבית
שואל השאלה:
כי הוא לא ירצה שבחורים אחרים יתחילו אתך לא חסר בגידות בדור הזה
שואלת השאלה צודקת 100 אחוז חחח
שואל השאלה:
חח תודה אלי! אבל כן תשאלו גברים וזה מה שהם יגידו .למרות שלנו הבנות זה קשה כי ככה זה גם לי קשה!
תלוי באיזו דרך ?
לבוש או אופי ?
שואל השאלה:
לבוש .
חזיות? בא לך להגזים עוד קצת?
וחוץ מזה רק לפרוטוקול אני בתולה, מעולם לא הייתי במערכת יחסים ואני עומדת מאחורי כל מילה שלי, הבן/בת זוג שיהיו לי יקבלו אותי כמו שאני, בתולה או לא וגם עם איך שאני מתלבשת. את מוזמנת לשמור את הדעות הקיצוניות שלך לעצמך. וזה שנתת פרחים רק לאלו שהסכימו איתך...פתטי.
ומה הקשר בגידות וטפ? בגידות לא קשורות לאיך שאני מתלבשת אני באמת לא מבינה תהגיון שלך
שואל השאלה:
וצניעות זה לא רק לבוש זה גם סגנון דיבור הליכה וכו
בקטע של לבוש לא מעריכה ולא מלגלגת , אם זה כמו של החרדיות מוגזם כזה אני ארחם עליהן בקיץ.
שואל השאלה:
סה שאת בתולה זה העניין שלך ולמי שנמצא אתך בחדר לא כל העולם צריך לדעת אם את בתולה או לא. למה את קוראת לי קיצונית? כי האמת מהדהדדת לך בראש וקשה ךך לקבל אתזה?
כשאני רואה אישה או נערה לבושה צנוע ויפה, אני מעריצה אותה, כי אני יודעת כמה זה קשה ללכת צנוע ועוד יפה..

אני הולכת צנוע יחסחת אבל לא כמו ההלכה, למה?כי כשאני לבושה על פי ההלכה אני ניראית ענקית, ממש אבל, החצאיות, השמלות, הסגור, הכל זה פשוט ל א מ ח מ י א, עזביייייייי בנים, באמת שאני לא מתלבשת ביום יום בשבילם, באמת שלא, *אני* מרגישה גועל נפש עם עצמי כשאני ניראית לא טוב.
ולכן קשה לי ללכת צנוע.
אני מאוד מעריך צנועות ובכללי זה דבר שמאוד מושך אותי...
לא אראה את עצמי עם מישהי שלא מכבדת את עצמה בעניין של לבוש... או התנהגות
אני יכול להשתגע מזה...
לא סתם אחוז הגירושין גבוהה ואני מכיר מלא גברים בוגדים בנשים שלהן. בקיצור צניעות זה חשוב מעל ומעבר ורוב מי שיגיד אחרת בסופו של דבר יבגוד
אנונימי
שואל השאלה:
חולת מוזיקה/ כזה אני קשה למצא בגדים צנועים שמחמיאים לגוף כי לפעמים זה נראה רע וממש מכוער אבל חצאיות ארוכות יש ממש יפות וממש מחמיאות
איזו אמת בדיוק?
אנחנו כבר ב2018 ונשים עדיין מטיפות לנשים אחרות להסתיר ולשמור את הגוף שלהן כאילו הוא איזה פריט אספנים נדיר. מה עם הגברים? מה נראה לך שלראות את המרפקים שלהם חשופים בקיץ לא עושה לי חשק לקרוע להם את הצורה? נו באמת
שכל אחד יעשה מה שבא לו, בלי שאחרים יטיפו ויגידו משפטים מטומטמים כמו אלו שאמרת.
ובעניין הלבוש - אני לא מדברת על לבוש מינימלי בצורה מוקצנת, את בחרת להקצין את זה
שואל השאלה:
אני ממש לא מקצינה אותך .את זאת שהחלטת שאני מקצינה אותך את חושבת שאני מתלבשת צנוע? גם לי קשה עם זה אבל מאמי אני יכולה להגיד לך שאפשר לראות הבדלים בין אשה צנועה לאשה פחות אשה צנועה לא יהיה לה נעים להסתובב במקומות שיש שם זנות שיש שם ים בנים או מסיבות טבע ולרקוד כמו מופרעת לאומת בת שלו בשל לא צנוע היא תרגיש הכי חופשי להיות חלק מאותו קהל.ושוב אני ממש לא מגדירה אותך בשום כלום אני רק אומרת הצניעות משפיעה על הטבע של האדם וטבע של האדם זה הצניעות
אבל לא הבנתי איזו זנות יש בבסך הכל שורט וגופיה ? ...
שואלת השאלה - רואים לך את המרפק בתמונה ישיקצע.. איכ.
עכשיו לשאלה- אני ממש לא מסכים איתך, שבנות ילכו איך שאין רוצות. מחשבות של גברים לא אמורות להפריע להן.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה אנונימי עשית לי את היום ורואים שלא עברת את 17.....
שואל השאלה:
אבל זהו שזה לא מחשבות של גברים זה מעשים של גברים...
מחשבות מובילות למעשים
אנונימי
אני המחשתי לך כמה זה טיפשי כל העיסוק הזה במה נשים לובשות כשאמרתי "איכ רואים לך את המרפק" ואפילו את אמרת " רואים שלא עברת את 17"
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא טפשי זה חלק מהחיים זה שאני מתלבשת ככה זה כי קשה לי ורציתי רק לדעת איך מגיבים עלזה
אז אמרתי שכל אחת תתלבש איך שהיא רוצה.
אנונימי
שואל השאלה:
טוב חומד
שמח שהבנת.
ברוך ה'
אנונימי
שכל אחת תתלבש איך שהיא רוצה, אני לא אקדיש יותר מדי תשומת לב ללבוש של מישהי כי כל אחת רשאית להתלבש איך שבא לה. זה לא אומר שאם מישהי לבושה קצת חשוף אז היא ישר שרמוטה
אנונימית
אם מדובר בלבוש אני חושבת שאת יכולה להיות צנועה גם עם שורט וגם עם חצאית עד הברך.. זה לא קשור לאיך שאת מתלבשת! את לא מוכרת את הגוף שלך, את לובשת שורט רק בשביל עצמך, את לא לובשת בגדים בשביל מבטים.. זה להיות צנועה!
שואל השאלה:
אבל עובדה שבגדים מושכים מבטים
האמת ? לדעתי אשה / גבר צנועים, זה הרבה יותר מסקרן ומכובד מכאלו שלא. כל שכן באופי... אז כן אני מעריך אנשים כאלו מאוד, וכמובן שמקווה מאוד שבעזרת ה' אזכה בבת זוג שגם היא תהיה צנועה במראה, ובעיקר בהתנהגות.
אני אאעריך אישה צנועה גם בלבוש ועוד יותר באופי הצניעות היא דבר חשוב
:-|
אעריך אותה.
היא מכבדת את הגוף שלה ושומרת עליו,
מה שרוב הבנות לא עושות.
ראוי להערכה.
אעריך מאוד.. אני אוהב אישה ששומרת על עצמה
אישה יכולה להתלבש איך שהיא רוצה,בין אם זה צנוע או חשוף והגבר שלה גם לא יגיד לה מה ללבוש(כללי)
אנונימית
בשיא הכנות פחות אכפת לי.. כל עוד היא מרגישה בנוח עם מב שהיא עושה זה לא ענייני.
למען האמת...

הדבר היחידי שאחשוב עליה זה שהיא דתייה.
אני אתלבש איך שאני רוצה
אנ לא צריכה להתלבש כאילו אמצע החורף בשביל שמישהו "יעריך" אותי
אני לובשת חולצות בטן כי זה סגנון שאני אוהבת וככה בא לי ללבוש ואת לא תאמיני בכלל כמה אנשים מעריכים אותי, סגנון לבוש לא בהכרח הופך אותך לזונה או חסודה.
אני לא מבינה למה נטפלים גם לבנות כל הזמן באמת! אם בת לובשת עם חולצה שרואים לה קצת בטן היא ישר שרמוטה וזונה ואם תראי בן שהולך בלי חולצה ברחוב זה לא יזיז ל את הקצה השני של התחת
למה הוא לא צריך לשמור את עצמו בשבילי? אני צריכה לסבול בשביל לרצות אותו?
חולת מוזיקה יש אני מבינה אותך לגמרי אבל אני מכירה מלא בנות שמתלבשות צנוע ומהמם, תחפשי בחנויות כמו מקימי
כלום שתילך איך שבא לה