5 תשובות
למה את הולכת? ומזה?
את ישנה בפשוט רואים כמה זמין לוקח לך לישון, איך את נירדמת, מה את עושה כשאת יושנת... וכו'..
זה נותן בד"ך קצת כסף, ורק מרדימים אותך, אולי אתה תרגיש עייף, סחרחורת, אולי הקאות אבל זהו בגדול, ולמה אתה הולך?
סתם בודקים אותך איך את יושנת
ישנים...
באותו הנושא: