7 תשובות
היורשים יותר דומה לבנים על פני פרחים אבל w גם מומלץ ביותר למרות שזה לא דומה
שואל השאלה:
יש נשיקות בזה?
יש נשיקות בזה?
אנונימית
אני אישית לא אהבתי את w אהבתי יוצר את היורשים וזה באמת דומה לבנים על פני פרחים
כן יש שם נשיקות זה רומנטי
כן יש שם נשיקות זה רומנטי
שתייהם ממש מעולות. אהבתי יותר אצ היורשים
w יותר יפה לדעתי
3 הסדרות מהממות
w- יש שם רומנטיקה ופנטזיה
היורשים-רומנטיקה בית ספר
בנים על פני פרחים-רומנטיקה בית ספר
ממליצה לראות את שלושת הסדרות :)
w- יש שם רומנטיקה ופנטזיה
היורשים-רומנטיקה בית ספר
בנים על פני פרחים-רומנטיקה בית ספר
ממליצה לראות את שלושת הסדרות :)
שואל השאלה:
חח בוקר טוב
חח בוקר טוב
אנונימית