4 תשובות
שואל השאלה:
מה כן
אנונימית
^ כי את כנראה עובדת מאחורי דלפק (מחסום)
ולגבי השאלה זה נשמע די בעייתי אבל אני בטוח שאם תנסי להתאמץ זה יחלש בהדרגה
לול כן
את צריכה להרגע ולהבין שזה לא סוף העולם אם טועים.
באותו הנושא: