8 תשובות
מה זה
מה זה??
שואל השאלה:
זה מחנה כזה לבני נוער אקטיביסטים שרוצים לפעול למען שינוי חברתי, לבקר את המציאות הקיימת בנושאים שונים כמו זכויות בני אדם,פמיניזם,זכויות בעלי חיים, אקולוגיה,להטב..
מגניב!! אפשר פרטים על המחנה?
וואי בא לי לבוא תני פרטים (:
שואל השאלה:
יש פה טופס הרשמה
שואל השאלה:
פה זה מידע על המחנה
שואל השאלה:
אפשר להירשם עד היום ב17:00 אז אם לא עשיתם את זה אז תמהרו