9 תשובות
לדעת שתמיד אפשר לברוח
ללכת למומחה לדברים כאלה.. פסיכולוג או משהו
שואל השאלה:
לבד
אנונימית
שואל השאלה:
לא לברוח עזבי את זה אחרי זה כשאני גדולה וזה אפילו עכשיו ההשלכות הנפשיות
אנונימית
אלימות עלייך או בבית בכללי?
לתת לזמן לתת את שלו זה התרופא הכי טובה..
שואל השאלה:
עליי ובכללי
אנונימית
תלוי מה זה האלימות בבית..
תספרי שנוכל לעזור לך
אנונימית
אי אפשר להתגבר על דבר כזה לבד...
את חייבת לשתף אפילו מישהו מהאתר שאת לא מכירה או מישהו שאת סומכת עליו...
יש דברים שאי אפשר להתגבר עליהם לבד...
מניסיון...
את חייבת לשתף אם תשמרי בבטן זה לא ייגמר טוב...