13 תשובות
רזה
כן לא ראיתי שהיא רשמה 41. את רזה מידי
בין הרזה לממוצעת
שואל השאלה:
41
אנונימית
למה לשקר? זה לא רזה
זה ממוצע
אנונימית
לא אמרתי שלא תאהב את עצמה אני חושבת שגם מבנה גוף מלא הוא ממש יפה אבל לא צריך לשקר ולהתייפייף
אנונימית
האמת שלא חשבתי על זה, יכול להיות שאת צודקת
אנונימית
בנונית
נמוכה

(סליחה עד שיש אנשים נמוכים ממני)
את לפי שעתי קצת מלאה אני 1.57 שוקלת
50 ואני לא מרגישה רזה . את כולה בהפרש של4 קילו מהגובה .
אנונימית
ממוצעת
אנונימית