13 תשובות
רוצה גם סוג דנא
סוג אף?
אף גדול
לא יודעת בערך
כן
כפתור
כן
כפתור
אין .ואף סולד יפה ורגיל
לא ונראלי שישר
יש לי עצמות לחיים
פחות קו לסת בולט
ויש לי את האף שבאמצע יש את הבליטה הקטנה
פחות קו לסת בולט
ויש לי את האף שבאמצע יש את הבליטה הקטנה
יש לי קו לסת וטיפה עצמות לחיים. האף שלי ממש מעצבן אותי כי הוא ישר ואז נוטה למטה רק בסוף:( הוא היה יכול להיות באמת מושלם
הפנים שלי הכי מוזרות בעולם
מצד אחד יש לי קו לסת ממש בולטת ועצמות
לחיים בולטות מאד
מצד שני יש לי לחיים שמנות אז כן זה הזוי
ואף רגיל כזה חחח
מצד אחד יש לי קו לסת ממש בולטת ועצמות
לחיים בולטות מאד
מצד שני יש לי לחיים שמנות אז כן זה הזוי
ואף רגיל כזה חחח
שואל השאלה:
זה דווקא נחשב יפה, כשעצמות הלחיים משוות מראה מוצק וארוך יותר והשומן מאזן את המתיחות הזאת. זה אמור לצאת מראה "בריא". (את בטח פוטוגנית)
זה דווקא נחשב יפה, כשעצמות הלחיים משוות מראה מוצק וארוך יותר והשומן מאזן את המתיחות הזאת. זה אמור לצאת מראה "בריא". (את בטח פוטוגנית)
אנונימי
אני אוהבת את זה אבל זה מוזר כשחושבים על זה
שואל השאלה:
זה לא נדיר כ"כ למעשה, אבל כן יפה.
זה לא נדיר כ"כ למעשה, אבל כן יפה.
אנונימי
אין ואף ישר
באותו הנושא: