9 תשובות
כן אין לך מה להפסיד
כן
כן תשלחי לה.בהצלחה נשמה
כן
כן בהצלחה :)
תורידי את ה"את יודעת למי אני יכולה לפנות.." לא בטוח שהתשובה תהיה חיובית ועדיף שלא "תתקפי" עפ זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי, תודה לכולם 3>
אוקיי, תודה לכולם 3>
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת תתקפי?
מה זאת אומרת תתקפי?
אנונימית
כן
באותו הנושא: