התחברות
הרשמה
אם אני לא רואה משתמש מסויים בשיחות, וכשהוא צריך להיות מחובר מה זה אומר?
18 ביולי 2018, 14:26
משתמשים
צ'אטים
הודעות
צ'אט
פרופיל
תשובה אחת
חסם אותך?
אנונימית
באותו הנושא:
איך עושים משיחת וואצאפ אחת ארוכה תמונה כזאת שנכנסים אליה ורואים את כל השיחה לאורך?
חידה, כל העולם משתמש בו, חוץ מאדם מסויים שלא יכול להשתמש בו.
גם אתם לפעמים עוברים על שיחות שלכם עם אדם מסויים?
זה נכון שיש נאמנים שחוסמים משתמשים בלי סיבה? רק בגלל שהם לא אוהבים משתמשים מסויימים הם מנצלים את הכוח שלהם לרעה וחוסמים?
רואים כאן בשיחות אם ראית את ההודעה או אם נכנסת לשיחה?
באיזה שלב בקשר מסוים כדאי לגלות לבנאדם שאני בשיחות אצל קבן כל שבוע?
לא נותנת למשתמשים מסויימים פרחים או פלוסים ואפילו מחלקת מינוסים.
קבלת פירוט שיחות - האם אני יכולה לקבל פירוט שיחות של מספר סלולרי של אדם מסויים?
"איזה משתמש אתם רואים הכי הרבה " זה נקראה לדון על משתמשים?
אם שאלתי אם משתמש מסויים שהיה מפורסם פה לא פרש זה נחשב לשאלה ללא מהות?
אם חסמו אותי בשיחות נכנסות, מי שחסם רואה שהתקשרתי?