18 תשובות
קרה לי אותו דבר..
התקבל בשני הצדדים בסדר
אולי גם לה יהיה ככה
התקבל בשני הצדדים בסדר
אולי גם לה יהיה ככה
זה בסדר, פשוט אל תדברי איתה על זה כדי שזה לא יביך אותה
כן זה בסדר.
שמעי זה מפתה
אבל תחשבי אם היית במקומה אז לא היית רוצה שהחא תעשה לך את זה
אבל תחשבי אם היית במקומה אז לא היית רוצה שהחא תעשה לך את זה
אנונימית
שואל השאלה:
ממש לא נעים לי ממנה עכשיו כי האתר הזה אמור להיות אנונימי
ממש לא נעים לי ממנה עכשיו כי האתר הזה אמור להיות אנונימי
אנונימית
זה בסדר אבל אל תדברי איתה על זה.. כי אולי זה יביך אותה
את לא יודעת איך היא מרגישה עם זה אבל אם את מכירה אותה טוב אז לא חושב שתיהיה לה בעיה עם זה במיוחד עם היא כותבת את הדעות שלה אז לא נראה לי שהיא מתייבשת בדעות
שואל השאלה:
אני יודעת שלא הייתי רוצה ןבגלל זה אני מרגישה רע על זה
אני יודעת שלא הייתי רוצה ןבגלל זה אני מרגישה רע על זה
אנונימית
שואל השאלה:
^ מה
למה
^ מה
למה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה לא רק דעות זה בכלל תשובות וגם דברים שהיא לא אומרת בחיים האמיתיים כי חלק זה לא השפה שלה וזה
כן אבל זה לא רק דעות זה בכלל תשובות וגם דברים שהיא לא אומרת בחיים האמיתיים כי חלק זה לא השפה שלה וזה
אנונימית
איך אפשר לראות על מה היא קיבלה פרחים?
אנונימית
קרה לי!!
לכולם יש את היצרים האלה.. מה לעשות
לכולם יש את היצרים האלה.. מה לעשות
שואל השאלה:
אוףף זה מרגיש לי ממש לחטט לה בפרטיות זה אמור להיות אנונימי
אוףף זה מרגיש לי ממש לחטט לה בפרטיות זה אמור להיות אנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז אממ לא
אה אז אממ לא
אנונימית
אמאלה היא מתחילה באות ש'?
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא על האות ש, ואממ היא רשמה שם דברים טיפה מפדחים
^ לא על האות ש, ואממ היא רשמה שם דברים טיפה מפדחים
אנונימית
שואל השאלה:
לא. למה
לא. למה
אנונימית
שואל השאלה:
היא מתחילה בל' מזה משנה
היא מתחילה בל' מזה משנה
אנונימית
באותו הנושא: