5 תשובות
יש
אני לא יודעת מאיפה את נוסעת אבל אני נגיד לנתניה ויש ברבע ל11 קו 243
שואל השאלה:
אני בחיפה קו 205.. וכתוב שיש רק מחר ב23:00
אנונימית
שואל השאלה:
מה אז אין או יש?
אנונימית
הבנתי שאין, בגלל הצום.
יש קווי לילה
כשאני בדקתי את האתר ראיתי שיש