5 תשובות
יש
אני לא יודעת מאיפה את נוסעת אבל אני נגיד לנתניה ויש ברבע ל11 קו 243
אני לא יודעת מאיפה את נוסעת אבל אני נגיד לנתניה ויש ברבע ל11 קו 243
שואל השאלה:
אני בחיפה קו 205.. וכתוב שיש רק מחר ב23:00
אני בחיפה קו 205.. וכתוב שיש רק מחר ב23:00
אנונימית
שואל השאלה:
מה אז אין או יש?
מה אז אין או יש?
אנונימית
הבנתי שאין, בגלל הצום.
יש קווי לילה
כשאני בדקתי את האתר ראיתי שיש
כשאני בדקתי את האתר ראיתי שיש
באותו הנושא: