4 תשובות
כן למה לא
תקני, בתיאבון :)
אני הייתי מכינה בבית משהו חם וטעים אבל אם לא תוכלי להכין או אין לך כוח אז תקני וכשאת אוכלת תחשבי עלי- אני צמה ואני מורעבת אולי זה יעזור לי
אנונימית
תקני תקני
באותו הנושא: