התחברות הרשמה

מי הדמות שהכי אהבתם באיך פגשתי את אמא?

אני מת על בארני..
23 ביולי 2018, 13:49
איך פגשתי את אמא    
3 תשובות
בארני
a
adi134
בארני
Beamer Boy
רובין
P
Pinecone
באותו הנושא:
הכינוי שהכי אהבתם והכי הצחיק אותכם בסטיפס?
מי הזמר/ת שהכי אהבתם בילדות?
סתם ככה, מה השם של הבן אדם שהכי אהבתם כל החיים שלכם?
למי שרואה כפולה. אהבתם את הסדרה? מי הדמות שהכי אהבתם ומי שהכי פחות?
מה הייתה סדרת האנימה/אנימציה שהכי אהבתם בתור ילדים?
מי הדמות שהכי אהבתם מהאנטומייה של גריי?
מהי הדמות מנסיכות דיסני שאתן הכי אוהבות ושהכי הייתם רוצים להיות כמוה? ומהי הדמות שהכי דומה לכן ואתן הכי מזדהות איתה?
הסדרת ילדות שהכי אהבתם?
מי שראה אשמת הכוכבים, אני צריכה לעשות עבודה, ואמרו לי להסביר על הדמות שהכי אהבתי, ובחרתי בהייזל, תוכלו לכתוב לי על הייזל?
מה הסדרה שהכי אהבתם ?
איך להתמודד עם העובדה שאני לא יכולה יותר לעשות את הדבר שהכי אהבתי?