5 תשובות
שוקולד זה טעים, וזה סבבה לגמרי לאכול אבל בכמות מופחתת. תנסי להמעיט בהדרגתיות ולעבור למאכלים יותר קלילים כמו פירות וירקות.
חבר שלי מת מזה ;(
שואל השאלה:
מה איך מת מזה?
אנונימית
שוקולד זה טעם החיים
זה כן לא טוב..
תלוי הכמות שאת אוכלת גם
אבל נסי בכל זאת להחליף אולי את השוקולד במשהו טעים ובריא כמו פירות