3 תשובות
זה דיי אנוכי מצידך..תשמחי גם בשבילה שמתחילים איתה
קורה לכולם הכל טוב
הכל בסדר, זה טבעי
אפילו יצאת חברה ממש טובה והחמאת חה
אפילו יצאת חברה ממש טובה והחמאת חה
באותו הנושא: