תשובה אחת
אני יכולה לומר לך שאני גם בערך במצב שלך.. אני גם מנגנת אבל אף פעם לא קיבלתי מחמאות על השירה מההורים.
בנוסף לזה אין לי בטחון עכשיו ללכת לפיתוח קול או כל מיני דברים בסגנון שלא יגידו "איזנ חיה בסרט לא יודעת לשיר בכלל" מפה לשם ויתרתי על החלום ואני כותבת שירים ממוצעים, מנגנת ושרה - לעצמי.

איך שאת אומרת את יודעת מה את שווה פשוט תגידי להורים שלך שבא לך לנסות ואץ לא רואה סיבה שלא! ושימי זין על העולם
אנונימית