5 תשובות
אין לך סיבה להרגיש לא יפה בגלל זה. אגב ממליצה אקניל - עזר לי בטירוף
אתה מקסים וחתיך, אני בטוחה ידידי.
בסופו של דבר כולם מרגישים מכוערים אנחנו אף פעם לא מרוצים מעצמנו
חצ'קונים ממש לא הופכים אותך למכוער! אני בטוחה שאתה יפה כמו שאתה ואתה לא צריך להוריד את החצ'קונים. לי אישית ממש לא אכפת אם למישהו יש אקנה או לא, ואני יודעת שיש עוד הרבה שחושבים כמוני. חוץ מזה, זה יעבור בשלב מסוים, אין צורך להילחץ או סתם לחשוב דברים כאלה (:
איזה כדורים אתנ לוקח? אני מכירה הרבה אנשיפ שלקחו ריקוטן או משהו כזה וזה העלים להם את הכל. באמת שיפור משמעותי לכל מי שלקח. אני ממליצה לך ממש. אבל גם אני מחוצקנת, ואני לא לוקחת כלום אני סתם שמה קרם וזה לא עוזר.. לא נורא זה סתם חצקונים שיעברו, זה גיל שלכולם יש