9 תשובות
הביא לי מתנה
שואל השאלה:
אני הייתי איתו בסרט, ואחרי זה הלכנו להסתובב קצת והתחיל מבול, הוא הביא לי את הג'קט שלו וחיבק אותי.
אנונימית
נתנתי לידידה לשים את הסווצר שלי , קניתי לאקסית שלי תיק איפור עם כמה דברים בתוך . חחח אני משקיען וג'נטלמן .
הביא לי זר פרחים עם שוקולדים בצורת לב
שאל אותי אם אני יכולה לשבת לידו באוטובוס כשיצאנו לטייל חלק מהכיתה ואז הוא שם אוזנייה ונתן לי אחת ושם שיר אהבה שרק שנינו נשמע הוא היה כל כך חמוד
וואי יש כל כך הרבה
היה לי התקף חרדה והייתי בפינה בבית שאף אחד לא נכנס אליה ואז הוא פשוט בא לשם בריצה וחיבק אותי
וכשניסיתי ללמוד למתכונת למתמטיקה שלי התחלתי לבכות והוא התפרץ לחדר והתחיל להגיד שאני יותר טוב מהמתמטיקה ודברים כאלה
וכשהייתי בפארק הוא חיבק אותי מאחור ואמרתי שאני אוהב אותו והוא אמר ממש בשקט שגם הוא אותי ואז הוא הרים אותי וצרחתי ואז הוא התיישב כשאני עליו על ספסל והתנשקנו
ופעם אחת חיבקתי את הבובה שלי והייתי עצוב ואז הוא נכנס לחדר והתחיל להציק לי כי הוא הבין שהתגעגעתי אליו
ופעם אחת הוא נתן לי נשיקת לילה טוב
אנונימי
אין לי ככ הרבה סיפורי בנים כאלה אבל יש איזה אחד ממש חמוד

הייתי בחדר כושר והייתי צריכה איזה מכשיר ואיזה מישהו (מאוד חתיך חשוב לציין) הישתמש בו ואז כזה התרחק קצת מהמכשיר ושאלתי אותו "סיימת עם זה?" והוא אומר "את יכולה להתשמש" אז חשבתי שהוא סיים עם זה ואז השתמשתי במכשיר וראיתי אותו הולך למכשיר אחר שהוא כמו זה שאני בו וזה היה ממש חמוד כאילו שהוא "ויתר" על עצמו בישבילי :)
נה אחד שכבה מעליי בן זונ* לקח לי את התיק והחתיך החזיר לי
כן בבית ספר שלי בנים לא רומנטיים יותר מידי, או בכלל
לא יותר מדי חמוד אבל בסדר חחח
רבתי עם איזה ילד בקבוצה של השכבה כי הוא אמר משהו על אמא שלי סתם ככה ואז חבר טוב שלו כתב מה היא כבר עשתה לך ואז הילד אמר לו אתה בצד שלה או שלי ואז הוא כתב אם היא זאת שהייתה מתחילה איתך הייתי מבין אבל היא לא עשתה לך כלום קיצר יצא שהיה להם איזה ריב קטן בגללי איזה יומיים