8 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט מרגישה קיטשי לשלוח לב אדום
אני פשוט מרגישה קיטשי לשלוח לב אדום
אנונימית
נופ, סבבה לגמרי
בכלל לא מוזר
וואו ככ אני
זה סבבה חח
זה סבבה חח
לא,אני שולחת צבעים של לבבות בווצאפ כל יום לא רק אדום חחח
לא מה הבעיה בזה?
לא,שלחי מה שבא לך
לא, לי ולחברה לשעבר שלי היה קטע לשלוח לב ירוק
באותו הנושא: