8 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט מרגישה קיטשי לשלוח לב אדום
אנונימית
נופ, סבבה לגמרי
בכלל לא מוזר
וואו ככ אני
זה סבבה חח
לא,אני שולחת צבעים של לבבות בווצאפ כל יום לא רק אדום חחח
לא מה הבעיה בזה?
לא,שלחי מה שבא לך
ErO
לא, לי ולחברה לשעבר שלי היה קטע לשלוח לב ירוק