אני מרגישה שחברות שלי מעתיקות את הדרך שאני מתנהגת ומדברת..
אני יודעת זה לא מכוונה רעה,או שאנחנו פשוט הרבה ביחד. אבל זה מתחיל לעצבן אותי. הם משתמשות במילים שאני אומרת ובדרך שאני מגיבה, בסגנון לבוש ומוזיקה שלי,סדרות.. דיי שיפתחו לעצמן אופי.. איך אני יכולה לדבר איתן בלי לצאת מגעילה?