5 תשובות
חם מידי אני חושבת לנסוע את הספורט לעשות עם מזגן
תנסע בתחבורה ציבורית.., לא נעים להגיע לחברים מזיע וכול זה, גם לך לא יהיה נעים וגם לא להם
תהנה!
תהנה!
אוטובוס ומקסימום שתחזרי את יכולה לעשות הליכה קרוב לבית
עדיף לנסוע בתחבורה הציבורית, כמה שזה בריא ללכת, את יוצאת ולא עושה ספורט, אם תלכי שעה בחום את תגיעי מזיעה ויהיה לך לא נעים.
גם באולינג זה ספורט, עדיף שתסעי באוטובוס גם כדי לא להגיע מזיעה וגם שיהיה לך כוח לבאולינג
באותו הנושא: