7 תשובות
וזו הסיבה העיקרית שבגללה העולם הוא מקום אכזר.
הלכתי לבנות לי בית במאדים.
אלא אם זו המצאה של חברות השוקולד שנקנה מלא שוקולד כי תכף לא יהיה

אני חושבת שעליתי על משהו
מה?!!??!! טפו טפו טפו לא אשרוד בלי שוקולדד!!!!!! שוקולד זה זה אהבתי אחרי מנגו!!! לאא דיי
אם השוקולד יעלם מהעולם תתחיל מלחמת העולם השלישית
בחיים לא
לא יקרה
כן כי אין מספיק פולי קקאו
צריך שאנשים יתחילו לגדל המון
חס וחלילה,גם אם ירצו להעלים זה לא יצליח
באותו הנושא: