7 תשובות
לפי מה שאני יודעת אמור להיות
לא דברו על זה, נראה לי שלא.
אני חושבת שהכוונה הייתה שיהיה סוף פתוח שהצופים ישערו מה קורה אחר כך.
אני הייתי מעדיפה שתהיה עונת המשך ושג'יימס לא ימות או מה שרק לא קרה שם;-;
אני חושבת שהכוונה הייתה שיהיה סוף פתוח שהצופים ישערו מה קורה אחר כך.
אני הייתי מעדיפה שתהיה עונת המשך ושג'יימס לא ימות או מה שרק לא קרה שם;-;
אתם אוהבים את זה? ראיתי את זה עם חברה והוטרדתי ממש, בכלל לא היה כיף לראחת מה שהלך שם
יאפ, זאת הסדרה היחידה שאהבתי שהיא לא אנימה.
נראלי שכן כי היה סוף פתוח
שואל השאלה:
לוסי תחש- אני דווקא ממש אהבתי, זה ממש מוזר מה שהופך את זה למעניין וגאוני
לוסי תחש- אני דווקא ממש אהבתי, זה ממש מוזר מה שהופך את זה למעניין וגאוני
אנונימית
המפיק הראשי אישר שתיהיה אבל עוד לא התחילו לצלם או לעשות קאסטינג אבל אליסה והשני יהיו בטוח